Co u nás znamená záruka dva roky
Záruka 2 roky (1 rok při nákupu na IČO, obojí lze prodloužit) není jen prázdný slib a už vůbec ne nutná povinnost, co nám ukládá zákon 📃. Je to závazek k péči a spokojenosti našich zákazníků. Je to váš pocit bezpečí, lhůta, během které se o vše postaráme my. A nejen to ☝️.
Jak to děláme
Disponujeme vlastním profesionálním servisním oddělením i zákaznickou podporou. To znamená, že problém vždy řešíme sami v rámci Fotověcí / Hobbyvěcí a pokud například nečekáme na nějakou složitou součástku od výrobce, tak jsme vše schopni řešit rychle my z vlastních zdrojů.
Ve výsledku to znamená, že problému čelíme sami a nedochází ke zbytečným zdržením nebo přeposíláním problému na někoho jiného. Co víc, my reklamaci nepokládáme vůbec za problém, ale za výzvu a příležitost vám ukázat, že se nebojíme zodpovědnosti a jsme v tom s vámi.
Vždy vám chceme ukázat, že vaším nákupem to u nás nekončí a můžete s námi počítat jako s dlouhodobým parťákem i do nepohody.
✅ Oprava produktu - zajistíme náhradní díl nebo vám pošleme kurýra, který zboží vyzvedne a následně vám ho pošleme zpět.
✅ Výměna produktu za nový: Naši kurýři vám doručí nový produkt, který si s ním prohodíte. Tímto způsobem pro vás ušetříme spoustu času. Opravou a servisem vás už nezdržujeme.
✅ Posíláme nový kus: V případě, že servis není možný nebo efektivní, prostě poskytneme zdarma nový kus.
Záruční lhůta skončila? Nevadí
Pokud se vám něco stane s produktem i po skončení záruky, neváhejte nás kontaktovat. Poskytneme vám naše profesionální služby servisu za příznivé ceny. A pokud už oprava není efektivní, můžeme vám nabídnout alespoň speciální kooperativní slevu na nákup nového produktu.
Kam dál
- Produkt "Prodloužená záruka +1 rok"
- Článek "Jak na výměny a vratky"
- Článek "Fotověci original brand"