Jak připravit zboží pro kurýra?
Výměny / vratky
Pokud obdržené zboží nesplňuje očekávání a potřebujete například větší výkon žárovek nebo úplně jiný typ světla, dejte nám vědět na info@fotoveci.cz. Většinou domluvíme expres kurýra, se kterým si jen vyměníte balíčky. Pokud chcete zboží úplně vrátit, postupujte prosím dle řádků níže. Podle zákona nelze akceptovat vratky objednávek na IČ.
Do kdy poslat
Na vrácení zboží máte 30 dní.
Kam
Fotověci| Nádražní 349/3 | Praha 5 150 00
Jak
1) Nepoužité zboží, které chcete vrátit nebo vyměnit znovu zabalte tak, aby nedošlo po cestě k nám k poškození obalu a obsahu balíčku. Dovnitř vložte fakturu a vyplněný jednoduchý formulář.
2) Připravenou zásilku odešlete libovolným způsobem (BEZ dobírky) na adresu:
Fotověci | Nádražní 349/3 | Praha 5 150 00
3) A je hotovo! Vše ostatní zařídíme my, vše probíhá automaticky a pokud nebude žádný problém, už nebudeme s ničím obtěžovat.
Reklamace a reklamační řád
1) Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit prohloubení vady a následné znehodnocení zboží, které může být důvodem zamítnutí reklamace.
2) Záruční doba na zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží.
3) Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet.
4) V případě, že kupující po převzetí zboží zjistí, že zboží není ve shodě s objednaným zbožím nebo pokud zboží vykazuje vadu, musí neprodleně o této skutečnosti informovat.
5) Vyskytne-li se u zakoupeného zboží závada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.
6) Vadou se rozumí změna vlastností zboží, jež je zapříčiněna použitím nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržením výrobní technologie nebo nevhodného konstrukčního řešení.
7) Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
8) Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Provozovatel obchodu je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatření proti přenosným nemocem).
9) Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. Pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.